sobota, 20 kwietnia 2013

Imaginy imagny ?

Tak ostatnio myślałam, że może zacznę pisać imaginy na tak zwane zamówienie. Nie chcę, aby ten blog stał pusty, bo dużo dla mnie znaczy.
 Pewnie każda z Was ma jakieś wyobrażania, jakieś sceny w głowie, miejsca, postacie,  które chciałaby zobaczyć w postaci imaginu z którymś z 1D. Co o tym myślicie? 
Jeśli jesteście zainteresowane to piszcie z kim, i jakbyście to sobie wyobrażały w kilku słowach, a ja przy odrobinie wolnego czasu wykreowałabym to jako coś dłuższego.
Jestem do Waszej dyspozycji. ;) 

Plus oczywiście zachęcam do czytania mojego drugiego bloga WITHOUT REASON :) 

8 komentarzy:

  1. Kochana to świetny pomysł. Mam nadzieje ,że będziesz miała dużo zamówień c: xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym imagine z Louis'em.
    Zaczynało by się od tego ,że chłopak powoduje wypadek. Znaczy no bohaterka(czyli ja) prowadzi samochód, a Louis prowadzi drugi. I bum wypadek. Potem jak by ją ratuje bo dzwoni po pomoc i czeka aż się obudzi w szpitalu.
    I dalej daje Tobie do tworzenia. Powodzenia. <3 xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała z Louis'em ; )
    To jak potoczy się akcja zostawiam tobie. ; ) taka jakby niespodzianka ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. A może jakiś imagine z Lou ? ;)
    Mam taki skromny pomysł. Tzn, że główna bohaterka jest jego dziewczyną, ale w wyniku jakiegoś nieszczęsnego wypadku traci pamięć i Louis robi wszystko aby jej pomóc i go to wykańcza psychicznie. Ale oczywiście szczęśliwe zakończenie pozwoli im znowu być razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być z Harrym i ze mną w roli głównej :)xx
    @Karolajna_

    OdpowiedzUsuń
  6. znowu ode mnie no ale nie wiedziałam jakie wziąć blogi, a ten jest moim ulubionym :D nominowałam cię do Libster Awards ;D więcej info na moim blogi : http://another-than-you-but-better.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Tobie właśnie jakaś panda dostała jedzenie ;) Taki joke. Dziękuję za komentarz :)