środa, 2 stycznia 2013

Informacja

Często pytacie mnie czy zamierzam napisać jeszcze jakiegoś bloga. Otóż teraz oficjalnie mogę Was zapewnić, że tak. :) Mam zamiar napisać jeszcze jednego bloga(albo nawet i nie jednego- zobaczymy jak to się ułoży i ile osób będzie czytać). Aby później nie było jakiegoś większego problemu ze znalezieniem go już dziś podaje Wam oficjalny adres do niego; 



Zaczynam go pisać gdzieś między lutym a marcem, więc już dosyć niedługo.
Jeśli chodzi o obecny (You only live once) to zostało już bardzo bardzo mało rozdziałów ;( i gdzieś pod koniec stycznia(mam nadzieję) ukaże się najpóźniej epilog. 

No to tyle jeśli chodzi o ten moment.
:) 

Na koniec zdjęcie do którego mam szczególny sentyment :D 


6 komentarzy:

  1. TEN BLOG JEST BOSKI !!! PAMIĘTAK O TYM ;3 ♥ KOCHAM CIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa!!! Nowy blog? o_O Boze... Nie moge sie doczekac az zaczniesz go pisac! Chociaz jestem smutna ze bede musiala sie pozegnac z tym opowiadaniem :-( - B (@SusanSoulberry)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo iż nie chcę końca tego bloga, to ogromnie się cieszę, że zakładasz nowy. Możesz być 100-procentowo pewna, że będę go czytała.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Love,
    SeDi i.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! wracam z pozytywną energią :D
    dlatego tez zapraszam!
    +szukam modelki do profesjonalnej sesji ZA DARMO! więcej u mnie na blogu :)

    http://ankowe-po-godzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Tobie właśnie jakaś panda dostała jedzenie ;) Taki joke. Dziękuję za komentarz :)