środa, 2 stycznia 2013

Liebster Award po raz ósmy

Tak, to moja ósma nominacją, dziękuję za nią blogowi : http://too-much-love-will-kill-you.blogspot.com/ od którego ją dostałam :)

(Nominowane przeze mnie blogi i pozostałe nominację znajdują się parę notek niżej)

Pytania, które otrzymałam:

1.Jak masz na imię?
Marysia

2.Ile masz lat?
17 :)

3.Piosenka dzięki której się uśmiechasz?
Chyba każda 1D, Troublemaker - Olly Murs

4.Twoja ulubiona książka to?
"Szeptem", "Kolory minionego lata"

5.Ulubieniec z 1D, i dlaczego?
Harry, ma to coś co najbardziej do niego mnie przyciągnęło :) 

6.Co robisz w wolnym czasie?
Pisze, czytam ksiązki , słucham muzyki, rysuje lub siedze na TT xD

7.Masz rodzeństwo?
Nie :(

8.Pies czy kot? 
Pies

9.Co cię inspiruję?
Prawde mówiąc we wszystkim znajduje choćby kroplę inspiracji :)

10.Co ci pomaga przy pisaniu imaginów/opowiadania?
Hmmmmm na pewno cisza xD i gdy wiem, że mam dla kogo pisać. To naprawdę bardzo motywuje.

11.Czy znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Wiedzą o nim tylko 2 osoby ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Tobie właśnie jakaś panda dostała jedzenie ;) Taki joke. Dziękuję za komentarz :)