czwartek, 22 listopada 2012

Liebster Award


Zostałam nominowała do nagrody "Liebster Award". Byłam tym zaskoczona ale także bardzo zadowolona :). 



Oto krótki opis tej zabawy:
Nominacja ta jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.


Moje nominację :




Pytania które otrzymałam od :  http://1d-is-my-love.blogspot.com   (Dziękuję za nominację!!)


1. Masz przyjaciółki, które również są Directionerkami?
Mam tylko jedną która ich słucha :(

2. Ulubiona piosenka z albumu 'Up All Night'?
Prawdopodobnie jest to "More than this" , "Moments" i "I Want" ale zmienia się to często :)

3.Ulubiona piosenka z albumu 'Take Me Home'?
A tu to już duży problem bo ciężko wybrać tą jedyną ale najczęściej słucham "Over Again" , "Summer love" "Irresistible" i "I Would"

4. Jaki był powód, aby zacząć pisać blooga?
Pomaga jeśli ktoś chce wyrzucić z siebie emocje i podzielić się z innymi swoimi wyobrażeniami. 

5. Co najbardziej lubisz w pisaniu opowiadań?
To, że moge tworzyć co tylko mi się zapragnie, czuje się wolna i po prostu kocham coś pisać. 



6. Kogo wolisz? Zayn czy Louis? Dlaczego??
Ojeeej to tak jakby zapytać matkę które ze swoich dzieci kocha bardziej! Obydwu kocham tak samo mocno!!



7. Co myślisz o piosence 'Little Things'?
Można się rozpłynąć, usłyszeć ich głosy bez zakłóceń wywołanych przez perkusję itd, jest taka szczera i w ogóle awwwww. 



8. Czekasz na przyjazd 1D do Polski?
To tak jakby spytać czy ktoś czego na koniec roku szkolnego! Jasne, że czekam i jestem przerażona faktem, że nie ma nas na Europ Tour 2013 :(  Jednak wierze, że przyjadą do nas niedługo. 



9. Obserwujesz ich działania, wywiady i występy?
Moge to nazwać nałogiem, bo praktycznie codziennie coś z nimi oglądam :) I tak już 10 miesięcy dzień w dzień. Są dla mnie jak druga rodzina i Directioners są cudowne <3 



10. Chciałabyś zamieszkać w Londynie i poznać ich osobiście?
To moje jedno z największych marzeń!



11. Gdybyś mogła sobie wybrać któregoś z członków 1D, który to by był?
Harry <3



A oto pytania:
1. Masz coś związanego z 1D ( typu płyta, jakieś bluzki itd?)
2. Którego z 1D najbardziej lubisz :) ? I dlaczego?
3. Jak długo ich słuchasz?

4. Jak zaczęły się Twoje początki z 1D

5. Shippujesz jakiś bromance xD? 
6. Co myślisz o Eleanor ?
7. Popierasz to jak często dobywa Harremu tatuaży ?
8. Byłaś kiedyś w Londynie/ UK?
9. Co zainspirowało Cię do założenia bloga ?
10. Dzięki temu Fandomowi poznałaś kogoś fajnego :D?
11. Posiadasz Yearbook Take Me Home ;) ? 



Dostałam również nominację od www.forever-be-yourself.blogspot.com , jednak uznałam, że odpowiem tylko na jej pytania, ponieważ nie mam za bardzo czasu wybierać kolejnych 11 blogów (mam nadzieję ze mi wybaczycie!)



1. Jak masz na imię ?
Marysia  :) 

2. Za co kochasz 1D ?
Za wszystko! Za to jacy są, jak śpiewają :)

3. Wolisz UAN czy TMH ?
TMH

4. Ulubiona piosenka z UAN i TMH ?
-I want, More Than This, Moments
- Over Again, Summer Love, I Would, -często się to zmienia ;)

5. Jak dowiedziałaś się o 1D ?
Moja przyjaciółka stwierdziła, że Louis jest podobny do naszego kolegi, podobizna rzeczywiśćie była i tak jakoś wyszło, że zaczęłam oglądać ich wszystkie filmiki, nagrania z X Factora i wciągnełam się bardzo :)

6. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś ?
O rany o.O Teraz tak na szybkiego nic nie przychodzi mi do głowy

7. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz ?
Nie zamykam się w jednym gatunku. Jednak głownie pop i rock

8. Którego z 1D uwielbiasz najbardziej ?
Harrego :D  

9. Jaki jest twój charakter ?
Jestem dosyć nieśmiała, ale jeśli komuś zaufam to się bardzooo zmienia xD

10. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu ?
Rodzina, przyjaciele

11. Opisz w trzech słowach twoją klasę.
Chaos, dużo śmiechu


Trzecia nominacja to nominacja od http://live-while-were-young-people.blogspot.com/ (Dziękuję <3)



Jej pytania;
1.Jak dowiedziałaś się o 1D?
Już wcześniej pisałam. Przyjaciółka wysłała mi zdjęcie ich bo Louis jest podobny do jednego z naszego kolegów.

2. Dlaczego zdecydowała się na pisanie imaginów/opowiadania?
Imaginy- to był spontan, na początku miały to być po prostu moje wyobrażenia związane z nimi, później pare osób pytało czy napiszę jakieś opowiadanie. Zgodziłam się bo uznałam, że jeśli nie wyjdzie zawsze mogę skasować bloga. A że wyszło jak wyszło to jestem z tego powodu strasznie zadowolona :).

3.Lubisz The Wanted?
Nic do nich nie mam, lubie ich 3 piosenki, ale reszta jakoś nie leży mi.

4. Akceptujesz związek Lou & Ell ?
Akceptuję, ale nie przepadam za nią;/  Nie potrafię się do niej przekonać  #nohate

5.Up All Night czy Take Me Home?
Take Me Home 

6.Akceptujesz związek Perrie i Zayna?
Jak najbardziej :)

7.Twoja ulubiona potrawa?
Nie mam ulubionej.

8.Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Angielski i chyba polski

9.Ile masz lat?
17

10.Ulubieniec z 1D?
Harry <3

11. Followuje Cię ktoś sławny na TT?
Jeśli Baby Lux i Mazzi (przyjaciel Liama) sie liczą to tak xD


Czwarta nominacja od http://onedirectionfanpolish.blogspot.com (Dzięki serdeczne !!)


A oto jej pytania;
1.Dlaczego blog akurat o One Direction?
Ponieważ chciałam podzielić się moimi wyobrażaniami z nimi związanymi, a że założyłam bloga, kiedy szalałam za 1D to tak wyszło (żeby nie było niedomówień- wciąż za nimi szaleje ;))

2. Za co lubisz każdego z 1D?
Louis- poczucie humoru, Niall- wyluzowanie i częsty kontakt z fanami na TT, Liam- on już sam w sobie jest słodki, Harry- on po prostu ma coś w sobie co powoduje, że nie moge oderwać od niego wzroku + głos! Zayn - sposób bycia. :) Oczywiście każdego z nich cenie za ogromny talent.

3. Twój ulubiony strój Nialla?
Wystarczą mu plażowe spodenki xD

4.Do którego z 1D jesteś podobna najbardziej?
Z charakteru prawdopodobnie do Liama

5.Za co podziwiasz One Direction?
Za sukces jaki odnieśli w tak krótkim czasie, za talent wokalny.

6.Co było Twoim natchnieniem przy zakładaniu bloga?
Było tego pare, piosenka Conora "Vegas Girl", Serial "Dom do nie poznania" (hahahha wiem wiem dziwne)

7.W przyszłości wolisz zostać piosenkarką czy pisarką?
Jakbym zaczęła śpiewać pewnie bym dużo nie zdziałała, a ludzie powychodzili by z sali, zdecydowanie pisarką :) Tu przynajmniej odnajduję się bez problemu.

8.Od kiedy jesteś Directionerką ?
10 miesięcy :D!

9.Z czym kojarzy ci sie miesiąc Twoich urodzin?
Ze szkołą (wrzesień)

10.Czytałaś moje opowiadanie ? ( http://www.always-is-hope.blogspot.com/)
Niestety nie, ale postaram się zacząć :)

11.Nie wiedzą, że nią jestem (i Chwała Bogu) ale pewnie nie tolerowaliby -.-







1.Jaki jest Twój ulubiony bromance.?
Larry :D 


2. Co Cię nakłoniło do tego, żeby założyć tego bloga.?
Chęc podzielenia się z innymi Directionerkami wyobrażeniami :)


3. Jak zaczęła się Twoja przygoda z One Direction.?
A więc po raz trzeci (xD) piszę, iż moja przyjaciółka wysłała mi ich zdjęcie na którym Louis bardzo przypominał urodą naszego kolegę :). A później usłyszałam More Than This no i wpadłam w ten fandom :D !


4. Którego z chłopców polubiłaś najpierw.? 
Louisa :)


5. Za co ich pokochałaś.?
Za talent wokalny i pamiętniki za czasów xFactora :)

6.  Czy jest coś czego w nich nie lubisz.?
Że wciąż nie przyjechali do Polski :< Tak to to nie ma chyba rzeczy za którą bym ich nie lubiła. 

7.Którego z chłopców lubisz najbardziej.?
Teraz Harrego :D


8.Co sądzisz o ich dziewczynach.?
Perrie wydaje się być bardzo zabawną i towarzyską osobą, uwielbiam ją, do Eleanor nie moge się wciąż przekonać, nie potrafie, nie umiem jej jakoś „zaufać” o ile w takim wypadku można użyć tego słowa. A Danielle ( ona wciąż będzie dziewczyną Liama niezależnie czy są ze sobą czy nie) po prostu ubóstwiam !


9.Byłaś kiedykolwiek hejtowana przez to, że jesteś Directioner.?
Nie :)


10. Czy Twoi znajomi wiedzą o tym, że jesteś blogerką.?
Hahahahahahahah może z 2 osoby o tym wiedzą. Reszta nie :)


11. Od dawna jesteś Directioner.? 
 Od 10 miesięcy 


Szósta nominacja jest od  http://imagin-1d.blogspot.com/



1.Czym zaimponowali Ci Twoi idole? 
Walką i wiarą o własne marzenia :).


2. Kim są Twoi idole ?
One Direction, Linkin Park, Ed Sheeran, Little Mix, The Offspring. Dużo by wymieniać ich ! 


3.Lubisz spać? 
Ochhh oczywiście, że tak : )! 


4.Zaraziłaś kogoś swoją pasją.
Tak :)


5.Lubisz snowboard?
KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM!!!!!! Uwielbiam ten sport!!


6.Uprawiasz jakiś sport? 
Tylko snowboarding :). No chyba, że jazda na rowerze się liczy xD


7.Od kiedy piszesz?
Hmmm od końca czerwca 2012 roku piszę tego bloga. Choć już w 2008 roku pisałam jakieś opowiadania, ale to wydawało mi się nie istotne. No ale uznajmy, że od 2008.  ;)


8.Co cię do tego nakłoniło? 
Chęć podzielenia się moimi wyobrażeniami z innymi.


9.Jak samopoczucie? 
W tej chwili dobre. Idą święta więc jest git :D !


10.Miałaś kiedyś kryzys pisarski?
Nigdy :D !!


11.Jak długo piszesz opowiadania?
Odpowiedź parę podpunktów wyżej. 




Przepraszam, że tylko odpowiadam na pytania, ale nie mam czasu wybierać kolejnych blogów ;/

8 komentarzy:

  1. U mnie też masz nominacje ;D http://forever-be-yourself.blogspot.com/2012/11/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany do Liebster Awards ;)
    - http://live-while-were-young-people.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award! Szczegóły tutaj: http://onedirectionfanpolish.blogspot.com/2012/11/more-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dalej nie rozumiem o co z tym chodzi :c wytłumaczy ktoś ? napiszcie na maila : alicjaszumal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. my również nominujmy twój blog, pytania u nas ----> http://as-much-as-i-love-you.blogspot.com/ : ) xx

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Tobie właśnie jakaś panda dostała jedzenie ;) Taki joke. Dziękuję za komentarz :)