wtorek, 9 października 2012

Kochani!

Odkąd piszę tego bloga zawsze zadaje sobie pytanie " Jak moi czytelnicy wyobrażają sobie Lilianę?" Strasznie mnie to ciekawi :)  Utożsamiacie ją z jakąś rzeczywistą osobą? Jakąś piosenkarką/aktorką/ własną koleżanką?
Macie jakieś pytania, które chcielibyście mi zadać? Od dzisiaj możecie pisać je tutaj --> http://ask.fm/Mary102666  . Odpowiem na wszystkie Wasze pytania. Nie bójcie się pytać :D.
Druga sprawa.... Macie jakieś sugestie co może wydarzyć się w kolejnych rozdziałach? Jak skończy się przygoda Lili i Harrego? Piszcie albo w komentarzach, albo na ask'u. Jak wolicie :). 


19 rozdział postaram dodać się w piątek. 

Czekam na Wasze odpowiedzi i liczę na nie :) xxxx

A na koniec zdjęcie :D ! 



5 komentarzy:

  1. Ja Liliane wyobrażam sobie (wygląd)jako brunetkę o brązowych oczach . Szczupła nie za wysoka , jak się uśmiecha ma dołeczki :) "Jak powinna się zakończyć ... " Ty chcesz to opowiadanie już zakończyć ?! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie ! Nie skończę go tak szybko :) Mam jeszcze parę pomysłów na niego, ale po prostu jestem ciekawa co Wy myślicie :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Liliane jest dla mnie dziewczyną o brązowych, ale nieciemnych tylko trochę jaśniejszych, kręconych włosach z lekkimi blond refleksami i kasztanowych oczach. Filigranowa, zabawna dziewczyna, która czasem jest trochę nieśmiała przy niektórych osobach... A i co do H. i L. - ja bym dodała jeszcze jakiegoś dreszczyku emocji do tej szczęśliwej historii:) - B

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.google.pl/search?q=brunetka&client=firefox-a&hs=JgL&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=dM6xUvWhKIvLsgbR0oDYBw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1016&bih=449#q=dziewczyna+br%C4%85zowe+w%C5%82osy+&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=qPQ6bvbCExV2TM%3A%3BJWnVCwDYFF7l5M%3Bhttp%253A%252F%252Fblog-o-one-direction.blogujacy.pl%252Ffiles%252F2013%252F04%252Fvicki1.jpeg%3Bhttp%253A%252F%252Fblog-o-one-direction.blogujacy.pl%252F%3B400%3B511

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Tobie właśnie jakaś panda dostała jedzenie ;) Taki joke. Dziękuję za komentarz :)