środa, 26 grudnia 2012

Siódma nominacja

To wciąż Liebster Award :) Dziękuję za siódmą nominację, którą dostałam od http://klaudzia078blogmnw.blogspot.com , resztę nominacji znajduje się parę postów wstecz. Z racji, że już nominowałam wcześniej 11 blogów teraz nie będę tego robić i tylko odpowiem na pytania zadane przez autorkę wyżej wymienionego bloga: 

1. Kogo z One Direction lubisz najbardziej?
Uhhhhh, każdego kocham tak samo mocno!!! 

2.Dlaczego piszesz bloga?
Bo to kocham :D ! Uwielbiam tworzyć i dzielić się z innymi moimi wyobrażeniami. Jestem tym bardziej zadowolona, że tak dużo osób czyta tego bloga :) To motywuje. 

3.Masz zwierzę w domu?
Tak, dwa psy :)

4.Co jest lepsze: X Factor czy Mam Talent?
X Factor 

5.Masz problem: mówisz o nim mamie czy przyjaciółce?
To zależy czego dotyczy, ale częściej jednak mówię o nim przyjaciółce. 

6. Co wybierasz: pieniądze czy sława? I dlaczego?
W pewnym sensie pieniądze pokrywają się ze sławą. Myślę, że chyba wybrałabym pieniądze.Choć zależy czy to dobra sława czy zła.  Niby szczęścia pieniądze nie dają , ale sława potrafi być bolesna i człowiek może zapomnieć o czymś takim jak prywatność.

7.Jaki rodzaj muzyki najczęściej słuchasz?
Pop i Rock

8.Jakie jest twoje hobby?
Pisanie, muzyka, snowboard :)

9.Jaka piosenka sprawia, że chce ci się tańczyć?
To zależy od tego na co mam faze. :P 




Wciąż zachęcam do czytania nowego rozdziału YOLO (post pod spodem). Mam nadzieję, że pomimo małej liczby komentarzy wciąż się Wam on podoba? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Tobie właśnie jakaś panda dostała jedzenie ;) Taki joke. Dziękuję za komentarz :)