poniedziałek, 23 lipca 2012

2 rocznica

Louis, Harry ,Zayn, Niall, Liam !

 Wiem, że i tak nie ma najmniejszej szansy żebyście to przeczytali, ale mimo wszystko napisze to. Odkąd po raz pierwszy usłyszałam Was moje życie wywróciło się do góry nogami. Pomimo tego, że nie byłam z Wami od samego początku , teraz kiedy za dwa dni minie równo pól roku jak słucham was , nie potrafię oderwać się od waszej muzyki. Nie raz myślałam, że po maksymalnie trzech miesiącach znudzicie mi się - wy tego nie zrobiliście. Codziennie śledzę wasze życie na One Direction Polska, nie wyobrażam sobie ani jednego dnia bez wieści o waszych poczynaniach. Myślę, że to właśnie dzięki  wam przetrwałam najcięższe chwile w nowej  szkole.. Dziękuje Wam, że dajecie mi radość z każdego dnia widząc jak zyskujecie nowych fanów i odnosicie kolejne sukcesy. A, i jeszcze jedno. Jestem szczęśliwa mając tak wspaniałą drugą rodzinę jaką są Directionerki. Pamiętajcie! Każda z Was jest wspaniała i piękna. To chyba tyle co chciałam przekazać :) 



2 komentarze:

  1. Wiem ze to moze troche pozno, ale moze przetlumaczylabym to i wyslala ktoremus z nich na tt? :)) napisz ktoremu i czy w ogole chcesz ")
    Odpisz w komentarzu :)
    #Directioner

    Ps. Zaproponowalam bo naprawde spodobalo mi sie to, co napisalas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku. Dopiero teraz zauważyłam ten komentarz. Tak, jasne, że możesz. Jeśli przeczytasz tego komentarza napisz do mnie na TT @Mary102666 :)ok? Wysłać możesz któremu tylko chcesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Tobie właśnie jakaś panda dostała jedzenie ;) Taki joke. Dziękuję za komentarz :)